2010. augusztus 7., szombat

,,Sajnos hazudnom kellett!"

 4. rész
Én csak ott ültem az ágyamon, Liam pedig csak nézett. Bejött, elkezdett csókolgatni, és dőlt rámfele.
-Liam, mondanom kell valamit! Komolyan!-szóltam rá, egy kicsit hangosan.
Csak nézett rámfele, várta, hogy kimondjam, amit akartam. De nem tudtam kimondani. Nem azért, mert kétségeim támadtak volna, hogy kit szeretek, csak éppen megsajnáltam Liam-et.
-Kedden egy félórával előbb kell mennünk a Moviefane show-ba!-hazudtam valamit, ami éppen az eszembe jutott-Most kérlek menj ki, mert aludni szeretnék! Nagyon elfáradtam ma!-Liam ezután kiment. Látszott az arcán, hogy már nagyon unja, hogy nem kaphatja meg amit akar...És most már én is pontosan tudtam, hogy mit akar. De, ettől függetlenül kiment, én pedig próbáltam aludni, de csak arra tudtam gondolni, hogy mi lesz, ha holnap Nick hív?! Mit mondjak majd neki?! De aztán nagynehezen elaludtam....
Másnap 10 óráig aludtam. Ez volt, azon kevesek napja, amikor nem kellett mennem sehova, és azt csinálhattam, amit akartam. Lementem a konyhába, megreggeliztem, aztán lezuhanyoztam, és visszamentem a szobámba, megnézni az e-mail-jeimet. Liam akkor sem volt otthon, szerencsére, tehát volt még időm. De a telefonom megcsörrent, egy rég elfeledett csangőhangal. Mivel Nick már nagyon régen hívott. De persze egyből tudtam, hogy ez ő, és gyorsan felvettem.
-Szia Miles!-köszönt Nick.
-Szia! Hogy vagy?-kérdeztem.
-Jól, és te?
-Én is jól vagyok, köszi!
-Figyelj, tudod beszéltük, hogy ma megyünk valahova együtt....arra gondoltam, hogy most elmegyek hozzátok, és elviszlek! És így egyben megmondhatjuk a szüleidnek, hogy újra együtt vagyunk....
-Az jó lennne......-sóhajtottam.
-De?
-De....ma mégsem érek rá. Tegnap hívtak, hogy ma el kell menjek valahova.-sajnos hazudnom kellett neki, mert nem mertem elmondani, hogy még nem szakítottam Liam-el.
-Hova?-kérdezett rá egyből Nick.
-A Hannah Montana-val kapcsolatba.......Malibu-ba.....
-Ááá....értem, akkor majd máskor, de ma még hívlak!-mondta Nick-Szia!
-Puszi, szia......-köszöntem el én is.
Nagyon rosz volt hazudni neki, de muszáj volt, mert ha elmondom neki, hogy még nem szakítottam Liam-el, biztos, hogy kiborulna. Még a kezembe volt a telefon, és ismét megcsörrent. Mivel Selena-tól a Naturally szólt, tudtam, hogy Sel az.
-Szia!-köszöntem.
-Szia, mizujs?-kérdezte Sel.
-Semmi különös....-mondtam kicsit lehangolva.
-Ha te azt mondod, hogy semmi különös, akkor biztos, hogy csak különös dolog lehet! De komolyan!-mondta nevetve.
-Hát igen, de ez nem telefontéma! Nem tudnál átjönni?-kérdeztem.
-De, pont útbaesik a házatok!-mondta Sel-Akkor egy pillanat és ott vagyok! Szia!
-Szia-szia!-köszöntem el. Örültem is neki, hogy átjön Sel, mert legalább valakinek kiönthetem a szívemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése