2010. augusztus 2., hétfő

,,Nem tudtam, hogy ,,Kérdezz-felelek!"-et játszunk!"

3. rész(Nick szemszöge)
Ott ültünk bent ketten és próbáltam neki jelezni, de nem vette a lapot. Azt próbáltam jelezni, hogy már más vagyok, már felnőttem. De aztán megint Liam-ről kérdeztem.
-Figyelj, mi az, ami legelőször megtetszett Liam-ben, de most nem a kinézetére gondolok!?-kérdeztem tőle, mert nem bírtam ki, hogy Liam-ben nincsen hiba.
-Miért érdekel? Nem tudtam, hogy ,,kérdezz felelek"-et játszunk.-válaszolta Miley.
-Nem is...vagyis, de! Ez egy tök jó ötlet! Na, akkor felelj a kérdésemre, és utána te is feltehetsz valamit nekem.-mondtam neki.
-Jól van! Hát a külsejében aaaaa...hát, ő maga. -nem tűnt túl magabiztosnak a válasz- Belül pedig az, hogy nagyon kedves volt.-válaszolta nagy nehezen Miley.
-Volt??-rákérdeztem egyből.
-Csak egyet tehetsz fel egyszerre! Most én jövök! Neked mi tetszett külsőleg és belül.....bennem??-kérdezte mosolyogva.
-Aaamm, már nem is annyira jó ötlet ez a ,,kérdezz-felelek" játék-sóhajtottam, mire Miley csak nevetett-hát külsőleg minden, de az ami nagyon nagyon a szemed és a mosolyod. Tudod, mindig úgy éreztem, hogy a mosolyod nélkül szürke lenne a világ. Belül pedig, hogy keménynek teteted magad a világ előtt, pedig belül egy nagyon szégyellős, vicces, édes, őszinte lány vagy. Ez tetszik nekem benned.-válaszoltam.
-Tetszik? Még mindig?-Miley.
-Csak egy kérdést tehetsz fel!-nevetettem-Az én következő kérdésem pedig, hogy bennem mi tetszett neked?-most nagyon kíváncsian vártam a választ.
-Hát a legjobban az, hogy imádom a barna szemedet! Belül pedig, hogy bármilyen helyzetben meg tudsz nevettetni, a kedvességed, és te magad.-válaszolta Miley-A kérdésem: együtt vagytok Sel-el? Előttem nem kell tagadnod!-jegyezte meg.
-Nincs is mit tagadni, ugyanis nem vagyunk együtt! Komolyan nem vagyunk együtt!-válaszoltam, és feltettem egy újabb kérdést-Szereted Liam-et?
-Ööööö, figyelj, szerintem ehez még több időnek kéne eltelnie, mert még nem vagyunk elég ideje együtt, hogy ezt megtudjam mondani, szóval...
Nagyon örültem a válasznak, hiszen már 1 éve vannak együtt, de még nem tudja megmondani. Nekem már 5 vagy 6 hónapban a szemembe mondta, hogy szeret. Ezek szerint még van egy kis remény. Viszont, hogy ha Miley-t szeretném, akkor nem hagyhatom, hogy ő közben beleszeressen abba a Liam-be. Csak azt nem tudom, hogy hogy kezdjek bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése