2010. augusztus 8., vasárnap

,,Bele van esve Miley-ba!"


9. rész (Nick szemszöge)
Hazafele menet egész végig csak Miley-ra tudtam gondolni. Nagyon jól sült el  a vacsora, aminek nagyon örültem. Mikor beléptem a házba, már senki sem volt a napaliba, mindenki kinyúlt. Láttam, h Joe ma kivételesen itthon aludt, ne ment haza a saját házába. Bementem a szobámba, de megint csak nem tudtam aludni. Lezuhanyoztam, és fogat mostam, majd befeküdtem az ágyamra és laptopon neteztem. 10 óra volt, de csak tovább nézelődtem. Tudtam, hogy holnap, mint mindig, korán kellesz kelni, de nem érdekelt. Éjfélkor végre rászántam magam az alvásra.
Másnap reggel miután felkeltem lementem az ebédlőbe reggelizni. Anyuék és Joe már ott voltak. Ahogy mentem odafele, Frankie jött velem szembe. Mi mindig egy pacsival szoktunk köszönni egymásnak. Én már nyújtottam is a kezem, de Frankie csak elment mellettem, mintha nem is látna. Kiment a nappaliba és bekapcsolta  a tv-t, közben látszott rajta, hogy duzzog. Hallottam, hogy anyu, apu és Joe halkan nevetnek.
-Mi baja van? -kérdeztem tőlük.
-Haragszik rád! - válaszolta Joe.
-Miért? Mit tettem már megint? -húztam fel a szemöldököm.
-Az, hogy látott téged tegnap Miley-val...
-Az neki miért fáj? -még mindig nem értettem.
-Mert bele van esve Miley-ba...-mondta Joe, mire én elmosolyodtam. Csináltam magamnak gyorsan egy kis kukoricapelyhet, majd kimentem és leültem Frankie mellé.
-Akkor most soha többé nem szólsz hozzám? -kérdeztem, mire Joe is kijött, mert kíváncsi volt erre az egészre.
-Joe, mondd meg neki, hogy....még nem döntöttem el. -válaszolta Frankie, mire Joe elkezdte visszamondani nekem.
-Joe, kérlek.....-vágtam a szavába. Vette a lapot, és elhallgatott.
-És ha megígérem, hogy többet nem leszek Miley-val előtted?
-Joe, mondd meg neki, hogy......ha így lesz, akkor rendben. -válaszolta makacsul. Joe megint nekikezdett postagalambot játszani.
-JOE!! -szóltam rá.
-Ééés...-folytatta Frankie - ha szervezel nekem egy randit vele a vidámparkban...már a nevünket is tudom: Mrenkie -nézett előre büszkén. Nekem ez a Mrankie annyira nem tetszett, szóval ezt mondtam:
-Jól van Frank-tank. Maradjunk az elsőnél! Egyenlőre még az én barátnőm!
-Nem sokáig....-válaszolt egyből Frankie, majd mindketten nevetni kezdtünk.
Aztán megöleltem, majd felmentem a szobámba átöltözni. Miután átöltöztem felhívtam Miley-t. Elmeséltem neki mi volt Frankie-vel.
-Mrankie? Ajaj. Amúgy nem is tudtam, hogy Frankie-nek tetszem -csodálkozott.
-Hogy őszinte legyek, én ezen nem lepődtem meg.
-Aranyos vagy...-mondta, majd még tovább beszéltünk. Végül arra jutottunk, hogy átmegyek hozzá. Mentem lefele, és mikor már a kocsikulcsot is levettem odaszólt apu, hogy ne legyek olyan sokáig, mert nemsokára fotózásra megyünk.

2 megjegyzés:

  1. Ajjj ez nagyon jó rész lett megint! De ari vt Franki. :D Áhhhh:D Most próbálok szomorú fejet vágni, de nem megy örülök mint kis gyerek a cukorkának XD
    Hamar a kövit, mert téll ez a best történet!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez mekkora :D és Frankie és annyira édi :D (L) XD

    VálaszTörlés