2010. augusztus 8., vasárnap

,,Mit szólnál, ha megszegnénk a fogadalmunk?"


6. rész (Nick szemszöge)
Hazaértem. Anyu a nappaliban volt, és már nagyon ideges volt.
-Kisfiam, hol voltál? Betegre aggódtam magam! -anyu.
-Miley-nál voltam, anyu! Ismét együtt vagyunk!
-Komolyan? Kisfiam, ez csodálatos hír. -mondta anyu, és látszott rajta, hogy tényleg örül neki. Azt, hogy majdnem lefeküdtünk Miley-val, nem akartam neki elmondani, mert így egyszerre túl sok minden lett volna. De azért próbáltam ráhangolni a témára.
-Anyu. Őszintén, mit szólnál, ha én vagy Joe megszegnénk a fogadalmunkat, és nem tartanánk be úgy, mint Kev? -azt hittem, hogy csodálkozni fog, de egyáltalán nem. Leültünk a kanapéra és válaszolt a kérdésemre.
-Nick. Tudod, mindig is tudtam, hogy majd valamelyikőtök felteszi nekem ezt a kérdést. Azért tetted fel gondolom, mert úgy érzed, hogy nemsokára talán meg fog valakivel történni, és attól félsz, hogy én vagy apád emitt elpártolunk tőled.
-Hát, nagyjából igen.
-Na hát ezt máris felejtsd el! Tudom, hogy megfogattátok, ami egy nagyon gyönyörű dolog, de a szerelmet nem csak a házasságból lehet tudni. Viszont nem is lehet egyik napról a másikra. Ahhoz idő kell, hogy megtud, hogy az, akivel tervezed, biztos szeret, és hogy mindenben melletted állna e. És persze, hogy te is szereted e. Ennyi az egész. Ha esetleg te vagy Joe megszegnétek, nekem akkor is a fiaim maradnátok, és azzal is ugyanannyira szeretnélek, mint most. Szóval ettől nem kell félned! -válaszolta biztatóan anyu.
-Köszi anyu, klasz vagy! -mosolyogtam rá.
-Ezt akkor is mondhatnád, amikor rendet rakok a szobádban! -nevette el magát, mert tudta, hogy általában az én szobámban van a legnagyobb kupi. Majd megpuszilt, jó éjszakát kívántuk egymásnak, és elmentünk aludni. Én, persze még lezuhanyoztam, és fogat mostam, majd aztán irány a szobám. Lefeküdtem az ágyra, de nem tudtam aludni. Csakis Miley járt a fejemben. Mivel nem is voltam álmos, így felültem, és megnéztem a neten néhány, a Jonas Brothers-el foglalkozó oldalt. Az új hírek közt van, hogy ,,Selena és Nick újra járnak?!"
-Jó tudni! -mondtam magamnak. Még egy egy óráig nézegettem az oldalakat.
Aztán végre álmos lettem, és elaludtam.
Másnap nagyon korán kellett kelni, mert egy interjúra mentünk a srácokkal. Természetesen Big Rob, a testőrünk keltett, aki, ha először nem kelsz fel, nem áll jót magáért. Gyorsan lezuhanyoztunk, kocsiba ültünk, és irány a helyszín. Az interjú alatt minden rendben volt, csakhogy feltettek nekem egy elég fura kérdést, ami így hangzott:
-Nick, mit gondolsz Miley Cyrus botrányképeiről?
-Aamm, most arra gondolsz, hogy tetszenek e? -kérdeztem nevetve.
-Is, meg hogy mit gondolsz, miért csinálta, és hogy te mit mondtál volna neki utána.
-Értem. Hát, figyelj, nekem tetszenek, hát csak pasiból vagyok. Nem tudom miért csinálta, és szerintem egyáltalán nem botrányos. Hogy őszinte legyek ezt nem is a média fújta fel, hanem a Disney. Ugyanis ők kimondták, a nyilvánosság előtt, hogy szerintük Miley ehhez túl kicsi.
Kérdezem én, hogy ahhoz hogy reggeltől estig dolgozzon, ahoz nem kicsi?! Szóval szerintem azokkal a képekkel semmi baj nincs, egyiken sem meztelen, és nem is provokatívak!
Ezután még kérdezett pár dolgot a riporter, majd hazamehettünk. Másnap minden újság címlapján: ,,Nick Jonas feladná a munkáját Miley-ért?!" Először nem nagyon értettem, hogy mire gondolnak, de miután elolvastam láttam, h abból amit mondtam a botrányképekről, ők azt szűrték le, hogy megsértettem a Disney-t, szándékosan, de nem érdekelt, mert így megvédtem Miley-t. Végül is igazuk van, de kicsit nagyon csöpögős, nyálas részeket is tettek abba a cikkbe, amik nem is igazak.
Pont, miután leraktam a 4. újságot, amiben ugyanez volt, Miley hívott.
-Szia, Nicki! Most néztem meg a neten azt a videót, amiben elmondtad a véleményedet a botrányképekről...- egy sóhaj, majd folytatta-Mondtam már, hogy imádlak?
-Nem elégszer! -válaszoltam neki gúnyosan.
-Akkor ha legközelebb találkozunk majd bepótolom. Szóval mikor találkozunk?
-Most délután 2 van, szerintem olyan 4-re odatudok menni, ha neked jó?!
-Igen, jó, akkor várlak, szia!
-Rendben, szia!

1 megjegyzés:

  1. 100% hogy folytasd :D nagyon jó :D és izgi :D abba ne hagyd ;)

    VálaszTörlés