2010. augusztus 8., vasárnap

,,Nick, kérlek ne menj el! Csak ma este maradj itt velem!"


7. rész (Miley szemszöge)
Istenem, annyira jól esett, amit Nick mondott. Eddig bárkit, még aput is ha megkérdezték mindig azt mondta, hogy nem szeretne erről beszélni, de Nick...egyszerűen nem tudtam abbahagyni a mosolygást....
Csak mikor Liam betoppant a szobámba, fél négykor.
-Jó, hogy jössz! Beszélnünk kell! -mondtam neki egyből.
-Neked is szia! -á, már nagyon idegesített az állandó kötekedése.
-Liam, sajnálom, de ez így nem mehet tovább! -mikor ezt kimondtam egyből felnézett.
-Mire gondolsz? -mint eddig mindig, most is adta a bambát.
-Arra, hogy...kérlek, pakolj össze és költözz el innen! És...
-És mi? -Liam.
-És a mi kapcsolatunk sem mehet tovább...
-Szakítani akarsz? -kérdezett rá, már elég idegesen. Kicsit elkezdtem félni, nehogy megint csináljon valamit.
-Igen! Ne haragudj, de nem szeretlek! Az elején még azt hittem, hogy igen, de már tudom, hogy nem veled akarok lenni! -mondtam neki, olyan kedvesen, ahogy csak lehetett.
-Most pedig, kérlek menj, és csomagolj! -és oda mentem, kinyitni neki az ajtót, de ő bevágta, majd megint megragadta  kezem, és rálökött az ágyamra.
-Liam...-próbáltam kiabálni, de nem tudtam, mert a kezével befogta a számat. 
-Azt hiszed, hogy azért jöttem el Ausztráliából, hogy 1 év után kidobj, vagy mi?! -kiabálta, már totál ideges fejjel. Nagyon nagyon megijedtem, mert ilyen erőszakos még senki sem volt velem.  Folytatta a ,mondandóját". -Sosem hagytam volna ott a csajom egy másikért, kivéve ha az a csaj Miley Cyrus, aki 5 perc alatt beleszeret egy pasiba. Ezzel együtt hírnevet is szereztem, szóval nem fogsz szakítani!
Gyakorlatilag ezzel bevallotta, hogy csak a hírnév miatt akar velem lenni. Én már teljesen megrémültem, mert nem tudtam, hogy mit akar most csinálni. Aztán rájöttem, amikor elkezdte simogatni a combomat. Az egyik kezemmel el akartam lökni az övét, de nem nagyon sikerült. A combom után már a fenekemet fogdosta. A keze ezután egyre csak fentebb jött, és már a mellemnél járt. Ezután elvette a kezét a számról. Erre én egyből elkezdtem kiabálni, hogy ,,Segítség, anyu! Brandie!" Liam erre megcsókolt, majd nevetve mondta nekem.
-Senki nincs itthon, szívem! Mindenki elutazott, nem emlékszel? Csak te és én vagyunk itthon!  -majd megint megcsókolt, aztán a  nyakamat.
-Liam, kérlek! - de nem figyelt rám. Felül csak egy mackó felső volt rajtam, és Liam miközben csókolgatott elkezdte lefele húzni a cipzárt. Mikor teljesen lehúzta megint megfogta a mellem, majd hátra nyúlt, gondolom, hogy kicsatolja a melltartóm, de akkor valaki megfogta a vállát és elrántotta. Mikor Liam eltűnt a képből láttam, hogy Nick az. Liam elég ideges volt már így is, és tudtam, hogy sokkal nagyobb és erősebb, mint Nick ezért nem akartam, hogy verekedjenek. Mikor meglátta Liam Nick-et, egyből tudta, hogy ki ő, pedig sosem találkoztak.
-Csak nem a kis Nick-id? -nézett rám, miközben én Nick hátához mentem, és átkaroltam, hogy ne menjenek egymásnak- Jöttél megmenteni az ex-hercegnődet? Ááá, pedig már majdnem a bugyijában voltam, igaz, szívem? - Nick eddig is ideges volt, de ez a mondat után még jobban, és nekiment Liam-nek. Próbáltam megállítani, de nem lehetett. Sosem volt verekedős típus, nem is láttam sose verekedni, de most, mintha kikelt volna saját magából. Már Liam is ütni akart, de én odamentem és megfogtam a karját, hogy elhúzzam, de ő csak rántott rajta egyet, amivel engem úgy meglökött, hogy hátra fele ki estem az egyensúlyomból, és nekiestem az éjjeli szekrénynek. Liam ezután megütötte Nicket, akinek el is kezdett vérezni az orra, és a szemöldökénél is egy nagy seb lett,ami egy vágásnak látszott, de nem zavarta, hanem ő is lekevert Liamnek egyet, amitől neki a szája csattant ki. Mikor még Liam fogta a száját, Nick a másik oldalról ütött egyet az arcára, amitől Liam kiesett az egyensúlyából, és neki esett az egyik polcomnak, amiről egy porcelán dísz ráesett a fejére. Ettől elájult.
Nick egyből odajött hozzám és segített felállni. Én már eléggé sírtam, és amint felálltam megöleltem Nick-et és ahogy csak tudtam, magamhoz szorítottam.
-Nyugodj meg, Miley! Már vége! -mondta, csak azért hogy megnyugtasson. Mikor láttuk, hogy Liam kezd ébredezni, Nick ezt mondta:
-Menj be a fürdőszobába, és ne gyere ki, semmi esetre se! -nagy nehezen, de bementem. Abba a fürdőszobába ami a szobámban nyilik, szóval néhány dolgot hallottam. Először még csak kiabáltak egymással, de azt sem tudtam érthetően hallani, majd szerintem megint elkezdtek verekedni. Majd megint csak kiabáltak. Aztán hallottam, hogy a szobám ajtaja becsapódik. Kinyitottam lassan a fürdőszobám ajtaját, és kint megláttam Nick-et. Szegénynek kivérzett az orra, és még jobban vérzett a szemöldöke felett. Gyorsan odaszaladtam hozzá és átöleltem, ahogy csak tudtam.
-Most már tényleg vége! Liam szerintem épp pakol! -de tévedett, mert akkor jött be Liam az ajtón. Nick hátratolt engem, mert azt hitte, hogy megint balhét akar, viszont teljesen higgadt volt.
-Miley! Sajnálom, ami történt! -mondta azzal a nagy színészi átéléssel.
-Mit akarsz? -kérdeztem rá, mert tudtam, hogy nem sajnálja, csak akar valamit.
-Kérlek ne mondjátok el senkinek, ami itt történt. Keresztbe vághatná a karrierem. Mondjuk azt, hogy azért szakítottunk, mert honvágyam lett, és visszamentem Ausztráliába! -találgatott kifele újabb hülyeségeket.
-Liam! Most komolyan beszélsz!? Ha Nick nem jön, akkor te megerőszakolsz, és most pedig azt kéred, hogy falazzak a karriered miatt?! Magad miatt kéne aggódnod, ugyanis fel is jelenthetnélek...-majd rámutattam a kezemre, amin még mindig ott volt a nyom. Liam meghúzta a szemét. Folytattam:
-De nem teszem! Nem vagyok olyan, mint te: gonosz, gerinctelen szemétláda! -teljes szívemből megutáltam. -Nem fogom elmondani senkinek sem, hogy mi történt...-Liamen látszott, hogy fellélegezett. -Csak egy feltétellel.
-Persze, akármit megteszek!
-Menj el! Ne is lássunk többé! Még ma! -este 5 óra volt, szóval még nyugodtan eltudott menni.
-Persze Miley! És nagyon köszönöm! -ezzel elkezdett közeledni. Én hátra léptem 1 lépést, de Nick amúgy is megállította Liam-et, és ezt mondta neki:
-Azt mondta Miley, hogy tűnj el! Takarodj! -Liam még vetett egy pillantást Nick-re, majd kiment a szobámból. Nemsokkal utána hallottuk a kocsiját elfele menni. Belőlem pedig kifakadt a sírás, amiatt ami majdnem megtörtént velem. Nem hittem volna, hogy engem egyszer valaki meg akar majd erőszakolni. Nick, amint meglátta, hogy sírok odajött és erősen magához szorított. A karjaiban már teljesen biztonságban éreztem magam. Este fél hattól kb. 10 óráig ott volt velem, majd az ágyba fektetett, mert látta, hogy elaludtam, és ki akart menni.
-Nick! Kérlek, ne menj! Csak ma este maradj itt velem! -egyből felkeltem, amint elengedte a kezem. Nem szólt vissza nekem semmit, csak egy mosolyt küldött, majd odajött az ágyamhoz, és lefeküdt mellém, úgy, hogy közben teljesen átkarolt. Reggel, én hamarabb felkeltem, mint ő. A keze még mindig körülfogott, ugyanúgy, ahogy este elaludtunk. Megpróbáltam úgy kimászni, hogy ne ébresszem fel. Nehezen, de sikerült. Majd elmentem a fürdőbe, és hideg vízzel megmostam az arcom. Belenéztem a tükörbe, és kb. 5 percig csak néztem magamat. Még mindig nem tudtam elhinni, azt, ami történt. Liam...annyira másnak tűnt, amikor megismertem. És én még azt hittem, hogy az a sok rossz, amit  az exbarátnője mondott az újságoknak róla, az csak egy szerelmi bosszú volt. Soha nem gondoltam volna, hogy igaz. Nem csak, hogy igaz, hanem sokkal rosszabb. Abbahagytam az elmélkedést, és eldöntöttem, hogy soha többé nem gondolok arra, hogy Liam mit akart velem tenni, és egyáltalán ő rá sem. Kimentem a fürdőből, és oda akartam ülni Nick mellé az ágyra, amikor valaki betoppant a szobámba. Selena volt az, és rémült arcal elkezd hablanyolni:
-Miley, úramisten a szívbaj jött rám! Mitörtént? Az ajtó nyitva volt! Csak nem törtek be? Jól vagy? -mondta volna tovább, de odafutottam és befogtam a száját. Először nem értette, de aztán amikor meglátta Nicket az ágyamban leesett neki. Kimentünk a szobámból, majd le a nappaliba.
-Szóval, annyira jól szórakoztatok Nick-el, hogy az ajtót becsukni nem volt idő? -mondta széles mosollyal. Egyből roszra gondolt.
-Tévedsz, vigyori! Teljesen más történt. -majd leültem a kanapéra, és egy nagyot sóhajtottam.
-Ajaj. Ismerem ezt a sóhajt
-Milyen sóhajt
-Ezt. Ilyenkor valami nagyon nagy dolgo történt, csak nem akarod elmondani
-Nem akarom, de úgyis elfogom, mert addig nem fogsz békén hagyni.
-Jól beszélsz. Szóval
Majd elmeséltem neki mindent. Liam-et, Nick-et, a tegnapestét, és a ma reggelt. Selenának tátva volt a szája.
-Ez most komoly? Neem, az lehetetlen! Nem ismerem Liam-et, de nem tudnám elhinni róla, hogy ilyet tesz...-
értetlenkedett.
-Selena, ha valaki meg akar erőszakolni, azt nem tudod félreértelmezni.
-Ne haragudj, nem úgy értettem, hogy te értelmezted félre, csak...annyira hihetetlen. -mondta Selena, majd megölelt. -És hogy Nick pont időben érkezett...tiszta Disney
-Igen. Hatalmas nagy szerencsém, hogy ő akkor ott volt. Ha nem jött volna meg, ki tudja, mit tesz velem Liam... -kezdtem el megint, de Sel a szavamba vágott.
-De nem történt semmi. Ne gondolj erre többé. Liam elment, és Nick itt van. -Sel.
-Igen, tudom. Nick itt van. -mondtam, és utána hallottam, h valaki jön lefele az emeletről a lépcsőn. Nick volt az.

4 megjegyzés:

  1. siker a köbön Vickym :o) Csak h én se maradjak ki a kommentelésből... Hajrá csajszi ;-) Pusza: M

    VálaszTörlés
  2. Megint nagyot alakítottál:) Hamar kövit! Puszi:Nócy

    VálaszTörlés
  3. Húh na végig olvastam. Nem gondoltam volna h találok ilyen jó történetet! Jesszus nagyon jó!!!!
    Komolyan ez most került fel a top lista élére! Nagyon nagyon jó! Komolyan történet olvasás közben még csak 1x sikerült elsírnom magam az is régen vt már de most...most aztán könnyeztem amikor pár résszel előbb Miley elé ment Nick és legugolt...oh az olyan szép volt. De amúgy minden nagyon jó! és kérlek folytasd! És nagyon hamar a részt!

    VálaszTörlés
  4. Viki le a kalappal, öcsém ugy leírtad, hogy tisztára bele éltem magam, végig izgultam az egészet, tök fain az egész:D:D
    orsi

    VálaszTörlés