2010. augusztus 2., hétfő

,, Annyira hiányzott már a legeslegjobb barátnőm!"


1. rész
A pasim Liam Hemsworth, az új filmemből. Boldognak kéne lennem, de nem tudok az lenni. Sok minden zavaros.
Előtörtek a régebbi érzéseim valakiről. De ő most boldog valahol máshol, valaki mással. Ezen nagyon elszomorodtam. Már majdnem sírtam, amikor Brandi jött be a szobámba, és szólt, h menjek le, mert jött hozzám valaki. Gondoltam biztos valaki a Hannah Montana-val kapcsolatban. Nagy nehezen, de lementem. Nem éppen olyan ember volt, akire számítottam. Selena Gomez állt a nappaliban. Nem hittem volna, hogy még egyszer látni fogom nálunk, hiszen elég durván összevesztünk.
-Szia Miley!-köszönt Selena.
-Szia!-mondtam kicsit gorombán, de igazából meg voltam lepődve, csak keménynek akartam tünni.
-Beszélhetnénk?-kérdezte Selena, most már egy kicsit félénkebben.
-Gyere fel a szobámba!-mondtam, nagy nehezen, mert nem akartam vele beszélni, ugyanis még mindig fáj, amit velem tett. 
Felmentünk a szobámba. Én leültem az ágyra Selena pedig csak ott állt, bambán. Egyáltalán fogalmam sem volt, hogy mit akarhat. Aztán végül kinyögött valamit, de nem éppen erre számítottam:
-Hogy vagy?-kérdezte.
-Kösz, elvagyok!-válaszoltam még mindig gorombán.
-Figyelj, Miley-reméltem most már a lényeg jön- nagyon sajnálom ami történt! Én sem így akartam! Akkor indult be a karrierem és elszálltam! Sosem akartam volna a barátnőm pasiját felszedni...
-Mégis sikerült!-közbevágtam.
-Tudom, és azt is, hogy egy hülye picsa voltam, de nagyon nagyon sajnálom! És kérlek bocsáss meg!
-Legalább valamiben eggyet értünk!
-Hát igen, de tényleg nagyon sajnálom!-mondta még egyszer Selena.
-Ezt már mondtad!-válaszoltam-Hogy lehet, hogy csak egy évvel a történtek után jutottam eszedbe?-kérdeztem.
-Már mióta kinyilvánítottad, hogy utálsz, én már azóta akartam veled beszélni és bocsánatot kérni, csak nem volt hozzá merszem! Tudod...nagyon sokszor lejátszottam ezt a beszélgetést a fejemben.-mondta elég szomorúan.
-Kínos lehetett!-válaszoltam.
-Most sem különb! Akkor is azt gondoltam, hogy nem fogsz megbocsátani...
-Hát-közben odamentem mellé-akkor rosszul gondoltad, mert...megbocsátok!-miután kimondtam, sírva ölelt meg.
-Köszi Miley, köszi!!-mondta miközben öleltük egymást. -Annyira hiányzott már a legeslegjobb barátnőm!
-Nekem is nagyon hiányoztál!-mondtam neki, úgy, hogy már nekem is könyvbe lábadt a szemem.
Majd leültünk az ágyra és elkezdtünk beszélgetni, amikor betoppant Liam.
-Szia...sztok!-köszönt Liam.
-Szia Liam! Kérlek hagy mutassam be neked a legjobb barátnőmet-közben Selena-val egymásra mosolyogtunk- Selena Gomezt!-odahúztam Liam-ot Selhez.
-Szia Selena!
-Hello! Nagyon örülök!
-Én is! Miley elmegyek találkozni pár barátommal, csak gondoltam velem jössz, de mos már mindegy...sziasztok!
-Hello!-mondtuk egyszerre.
-Ööö...ő az új filmedben van...Liam....Hemsworth...asszem!
-Igen-igen, és az új barátom is!
-Na és, hogy vagytok, minden rendben köztetek?
-Igen...azt hiszem...-mondtam egy kicsit furán és lehangolóan.
-Miért mondod ezt? Valami baj van vele?-kérdezte meglepődve Sel.
-Nem, különösebb baj nincs vele, csak...-elakadtam.
-Csak, mi?-kérdezte Sel érdeklődve.
-Csak nem érzek már úgy iránta, mint az elején. Az elején boldog voltam, mint mindenki egy kapcsolat elején, de most...nem tudom kiverni a fejemből...-inkább elhallgattam.
-Kit? Kit nem tudsz kiverni a fejedből?-kérdezgetett.
-Senki-senki. Butaságot beszélek. Egyébként hallottam, hogy újból eggyütt vagytok Nick-el!?-jobb témát nem tudtam kitalálni, hogy eltereljem a szót.
-Hát ez hosszú történet, de annyi a lényege, hogy nem vagyunk együtt Nick-el.-mondta Sel.
-Komolyan? De hát, mindenhol együtt látni titeket!-hatalmas nagy kő esett le a szívemről.
-Igen-igen, mostanában sokat vagyunk együtt, de csak mert most van időnk, és szoktunk beszélgetni, meg ilyesmi. De semmi több. Se nálam, se nála. Tudod, még a kapcsolatunk vége fele mindketten rájöttünk, és meg is beszéltük, hogy azért nem működött a dolog, mert túlságosan elhaverosodott a viszonyunk. De nem bántuk meg a szakítást, mert így egymás legjobb barátja vagyunk és mindketten jobban érezzük magunkat, ha együtt vagyunk. És mivel, most ő az új albumán dolgozik, nekem pedig nem volt semmi dolgom elkísértem néhány helyre. Voltam a koncertjein...mondjuk csak kettőn. Mindegy.-mosolygott-Nagyon sok dolgot megosztunk egymással, tudod, a sötét titkokat...-nevetett-Esetleg nem érdekelne valami?-kérdezte még mindig nevetve.
-De van egykét dolog! Vagyis nem...miért érdekelne....pff-válaszoltam saját magamon megdöbbenve.
-Aha-aha! Értem....biztos?
-Igen, biztos! Amúgy miért kérdezed?
-Semmi, csak úgy!-mindketten mosolyodtunk, mert tudtuk egymás célját.
-Na jó, bevallom, azért kérdeztem, hogy mi újság van veled és Nick-el, mert féltem, hogy megint jártok, én meg közben mondok neked valami olyan dolgot, amit nem Nick barátnőjével kéne megbeszélni.-elmagyaráztam neki összecsapva.
-Mondtam, nem járunk, de mi lenne az amit nem Nick barátnőjének kéne mondanod?-kérdezte.
-Hát...tudod kicsit kínos ezt épp nekem mondanom!-válaszoltam.
-Figyelj, régen olyan voltam, hogy bármilyen kínos dolgot mondtál, meghallgattam. Hidd el, ebben nem változtam!-mondta biztatóan.
-Rendben! Az a helyzet, hogy egyre többet gondolok Nick-re! És egyszerűen nem tudom őt kiverni a fejemből!-kifakadtam.
-Komolyan? Hiszen ez nagyszerű! Tudtam én, hogy ti egymásnak lettetek teremtve!-kiabálta Sel.
-Sely, Sely halkabban! Egyébként két dolog miatt nem igaz amit kiabáltál! Egy: az, hogy gondolok rá, nem azt jelenti, hogy megint szeretem! Kettő: ő már túl van rajtam, és elfelejtett!-mondtam neki védekezve és szomorúan.
-Honnan veszed ezt? Szerintem ő is gondol rád, csak rajta nem látszik! Tudod a fiúk mindig máshogy mutassák ki az érzésüket, mert általában keménynek akarnak tűnni!-Sel.
-Ez meg a másik: nekem ő nem csak ,,egy fiú", hanem Nick...Nicki...az én Nickim...
-MILEY!!-szólt rám Sel, mielőtt még elájulok az ábrándozásban-Már csak 2 dolgot nem értek: miért vagy akkor Liam-al és miért nem mondod meg Nick-nek???
-Liam-el nem tudom miért nem szakítok, Nick-nek meg sosem fogom megmondani! Nagyon ciki lenne...-mondtam felháborodva.
-És téged mióta érdekel, mások véleménye, ha a saját fejed után mész??
-Mindegy Sel, egy darabig hagyjuk ezt a témát!-mondtam lehangolva.
-Rendben! Figyelj nekem mennem kell, de holnap beszélünk, rendben?-kérdezte.
-Persze, majd hívlak!-Miley.
-Oksi, szia, jó éjszakát!-Sel.
-Szia szia, neked is!-Miley.
Majd elment. Én még lezuhanyoztam, pizsibe bújtam és befeküdtem az ágyba, de nem aludtam. Mondjuk este 6-ot még fura lenne aludni. Aznap este nem is vacsoráztam, inkább csak a szobámban ücsörögtem az ágyon és gondolkodtam. Fél hétkor megjött Liam. Bejött a szobámba. Leült mellém az ágyra.
-Szia! Nagyon jó volt a haverokkal lenni egy kicsit, bánhatod, hogy nem jöttél el!-mondta Liam, majd elkezdett csókolgatni. Én húzódtam elfele, de nem vette a lapot. Amikor elkezdte a nyakamat csókolgatni, azt mondta neki, hogy rosszul vagyok és szeretnék aludni. Erre ő kiment. Végre egyedül lehettem.És megint egy dolog Liam-tól a listára. Szomorú vagyok, látszik rajtam, nem eszek, nem alszok és ő annyit sem mond, hogy le vagyok szarva. Látom, hogy mennyire figyel rám. Régen Nick addig nem hagyott békén, amíg el nem mondtam, hogy mi a bajom. Tessék, már megint Nick-re gondolok! Ez így nem lesz jó!-majd eldöntöttem, hogy holnaptól beletemetezek a munkába. Hannah Montana, meg ilyesmi. Utánna végre elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. Jajj nekem annyira tetszik a stroy
    léééci folytasd
    minden nap megnézem hogy rakál már fel e új részt
    és a másik kettő történetnek is várom a folytatását...
    remélem mihamarabb olvasthatom azokat is tovább:):)
    szóvl ne hagyd abba;)

    VálaszTörlés
  2. Sya...L.Niki vagyok. Királyak a történeteid! Csak így tovább! <3<3

    VálaszTörlés