2010. november 15., hétfő

Új videó előzetes

Megígértem, mivel néhányan írtátok, így készítettem egy új videót. Ez tényleg olyan, mint egy előzetes, méghozzá a következő 3-4 rész előzetese. Láthattok benne néhány jelenetet, de csak annyit, hogy utána csikarjon a kíváncsiság. 8) Nem lövök le semmit, ha elárulok annyit, hogy Nick nem hal meg. (A következő rész első néhány sorában úgy is kiderült volna.8)) Remélem tetszik. Ez most jobban sikerült, mint az előző. 
Remélem emlékeztek, hogy hol hagytam abba, mert közvetlen annak a folytatásával kezdődik a videó. A zene alatta ismét a What Hurt The Most, de ez most Rascal Flatts ÉS Kelly Clarkson előadása. Szerintem gyönyörű. 
Véleményeket várom ide, kommentben, vagy aki akarja a következő részhez! (Kb. Keddre, Szerdára várható) De persze, a Youtube csatornával rendelkezők oda is írhatnak. 8)
Katt IDE a videóért...
Puszi, Vicky

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!!!Kíváncsi vagyok a köv. részekre.

    VálaszTörlés
  2. Huhh... Te ... Most megsirattál. Ez nagyon jó lett :D Az előző is jó volt, de ez már Profi :D Gratulálok, bár kicsit utállak mert nagyon-nagyon kíváncsi lettem... xD :D Hamar tedd ám fel ;) Puszi Dalma.

    VálaszTörlés
  3. Mikor rakod fel a következő részt????????Légy szíves minél hamarabb !!!!

    VálaszTörlés
  4. Amanda!
    Bocsi, de csak Pénteken vagy max. Szombaton, mert eléggé sok házi van most, plusz van egy másik dolog, ami el akarok intézni. De Vasárnap már tuti fent lesz! 8)
    Puszi, Vicky

    VálaszTörlés
  5. Ahogy mondtam óriási vagy..:):):)
    Naon jok lettek a vidik....:):)
    Az elsőn majdnem, de a másodikban kilőtte a biztositékot amikor Nick karambolozik a kocsival...Sírtam....szó szerint..Jol megsirattál..:):)
    Puszi: L.Barby♥♥

    VálaszTörlés