2010. november 9., kedd

,,Olyan sok rossz dolgot vágtam a fejedhez, és mégis itt vagy"




Új rész! Tudom, hogy sajnos megint sokára jött, de remélem megértitek. Nah szóval, ez egy picit rövidebb, mint a többi, de megígérem, hogy a következő még a héten fent lesz! Remélem hamar meglesz a 10 komment, és rakhatom felfele az új részt.  

Nick szemszöge

Én keltem fel hamarabb. Megpróbáltam úgy felállni, hogy Miley ne kelljen fel. Nehezen, de sikerült.
Egy percre kimentem az udvarra. Gondolkoztam. Annyi minden járt most a fejemben… minden, amihez Miley-nak köze van most. Bárcsak tudnék valahogy segíteni neki!
Visszamentem a nappaliba, és leültem Miley mellé.
Teljesen elmerültem. A tegnap este járt leginkább a fejemben. Olyan volt, mint régen, kb. 1 éve. Amikor még boldogok voltunk. Együtt.
Ahogy néztem őt, s közben erre gondoltam, észrevettem, hogy a kezén még mindig ott van a gyűrű. A jegygyűrű, amit én adtam neki. Ez teljesen meglepett. Hiszen, annyira haragudott rám, azt hittem, hogy mindent kidobott, amit tőlem kapott. Főleg ezt. De nem. Azóta is a kezén van. Ez a gyűrű egyenlő az ígérettel, amit neki tettem. Azzal az ígérettel, hogy most és mindörökké szeretni fogom. Ezek szerint még mindig hisz benne... de akkor miért taszít el magától?!  

Rápillantottam az órára. Már reggel 8 volt. Indulnom kellene – gondoltam.
Közelebb dőltem Miley-hoz, majd megpusziltam az arcát.

Kifele menet, megnéztem a telefonomat. Nagyon sok nem fogadott hívásom volt. A legtöbb az Chloe volt.
Kevin-től egy sms-t is kaptam. Ez írta: „Holnap is a stúdióban leszünk. Ha lehet, gyere majd oda. Kevin&Joe&Demi”
Így a stúdióba mentem.
A folyosón találkoztam Demivel. Megpróbáltam csak simán elmenni mellette, mert tudtam, hogy mit akar mondani.
A tervem nem jött össze, mivel megállított:
- Várj csak! – húzott vissza – Nézd, tudod, hogy imádlak, és Miley-t is, de az, csúnya volt, amit tegnap csináltál Chloe-val…
- Tudom, de Miley-nak szüksége volt valakire. Én csak azt szeretném, ha barátok lennénk.
- Jól van. Ezzel semmi baj. De ezt Chloe-val is beszéld meg előtte.
- Kérjek tőle „engedélyt”? – grimaszoltam.
- Nem. De ő a barátnőd, tehát fontos része az életednek. Igaz?
- Persze. – válaszoltam, nem túl nagy magabiztossággal.
- Hát, ha tényleg így van, akkor mutasd is ki. Főleg neki. – sóhajtottam egyet, majd ezt mondtam:
- Utálom, ha igazad van! – Demi csak mosolygott, aztán észrevettük, hogy jön Chloe.
- Chloe, beszélhetnénk? – kérdeztem tőle. Bólogatott, majd bementünk az öltözőjébe.
- Nézd, sajnálom a tegnapit…
- Nick, én csak 1 valamit szeretnék tudni.
- És… mi az? – kérdeztem bizonytalanul.
- Mondd meg, hogy… kivel akarsz lenni? Őszintén!
- Figyelj… tegnap, Miley-nak szüksége volt valakire, mert nagyon rossz dolgok történtek vele mostanában, de… én veled vagyok, érted?! – végre mosolyra húzta a száját, majd közelebb jött, és megölelt.
Közben hallottuk, hogy kint a folyosón valaki kiáltotta a nevem.
- Ez Kevin. Megyek, de… néhány perc és jövök, oké? – mosolyogtam Chloe-ra.
- Rendben. – majd kimentem.

Miley szemszöge

Felkeltem, de már nem volt mellettem senki.
Bennem volt, azaz érzés, hogy mindenféleképpen beszélnem kell Nick-el. A tegnap estéről, és… rólunk.
Tudtam, hogy a stúdióban lesz, ezért miután megreggelizem, és helyreraktam magam, odamentem.
Sehol nem találkoztam senkivel, ezért arra gondoltam, hogy bemegyek az öltözőjébe, és ott megvárom.
Amikor beléptem az ajtón, egy olyan ember állt bent, akivel soha nem akartam volna többé találkozni. Chloe.
- Szia! – mosolygott, nagyképűen. 
- Nick, hol van? – kérdeztem tőle, olyan kedves hangsúllyal, ahogy csak tudtam. Ő, egyből rávágta:
- Semmi közöd hozzá!
- Rendben, akkor megvárom kint. – majd megfordultam.
- Ribanc. – ezt hallottam, pont miután megfordultam. Chloe jegyezte meg halkan. Megfordultam ismét, felé, majd ezt mondtam.
- Szerintem inkább te vagy a ribanc, ribanc! – és mit sem törődve vele, kimentem.
Kb. egy órát álltam ott, mire Nick, Joe és Kevin megjöttek. Odajöttek hozzám.
- Szia. – köszönt Nick – Jobban vagy már?
- Igen, de… beszélnünk kell.
- Rendben, gyere. – majd elmentünk a raktárba. A MI közös helyünkre.
- Szeretném még egyszer megköszönni a tegnap estét. És ne haragudj, hogy megkértelek, hogy maradj ott, de… tudod, Demi most nagyon elfoglalt, Selena pedig Európában van, és… szükségem volt valakire…
- Miley, semmi baj, Figyelj… én mindig itt leszek neked. Ezt megígértem, és megtartom. – majd egy pillanatig csend lett. Aztán ismét ő szólalt meg – Holnap megyünk tovább a turnén, de… hívj nyugodtan, ha bármi baj van… rendben?!
- Rendben. És köszönöm.
- Ezt már mondtad. – nevettem.
- Tudom, csak… annyira hihetetlen. Olyan sok rossz dolgot vágtam a fejedhez, és mégis itt vagy. – Nick csak mosolygott, s közben meghúzta a vállát. Ezután ismét csönd volt. Most én törtem meg.
- Akkor én megyek. Csak ennyit akartam. – Nick nem szólt semmit. Viszont teljesen a kijáratig ki kísért. Ott pedig egy öleléssel engedett el. 

15 megjegyzés:

  1. remélem majd újra összejönnek Nickkel.
    Chloe -t meg leütöm xD
    szerintem aranyos rész volt
    Cyncin.

    VálaszTörlés
  2. Ó ez ari rész volt :D
    Chloe-t én is leütöm :O
    De ez a beszólása Mileynak jó volt :D
    Egyre ügyesebb vagy Vic! :D Grat! Hamar kövi részt! Puszii Dalma.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!gyorsan akövetkező részt!

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszett. Chloen csak passogtam. még ő ribancozza le Miley-t???:O de Miley jól megmondta neki :P
    kíváncsi vagyok, hogyan fognak újra egymásra találni. hamar új fejezetet, lécci :D

    VálaszTörlés
  5. Vic! Nagyon ari rész lett! Mikor Miley beszólt Cholenak... az nagy volt xD Én is kíváncsi vagyok hogy találnak újra egymásra és már izgulok is :D
    Nah, de negyon jó volt!!
    U.I: tényleg rakd fel még a héten :D
    Pux: Alex

    VálaszTörlés
  6. Jó lett...:)
    de még is egyszerű...:)
    várom már én is a következő részt!!!
    és remélem lesz vmi drámai fordulópont!!!:D
    (vmi jó kis szavtós,izgis,..stb.)
    puszi:Kati

    VálaszTörlés
  7. jah és a kép is megint nagyon szupi!!!:D
    (kicsit Boni és Klájdos!:))

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó lett!!:)
    Hamar a kövit!(:

    VálaszTörlés
  9. Na! Jane is megjött. xd
    Most sikerült elolvasnom a törit, és nem vagyok nagy Niley rajongó, de nekem nagyon tetszik ez a történet. Valószínűleg azért ennyire, mert nem olvastam még hasonlót sem. Nagyon tetszik, és szívesen olvasnám végre, hogy Miley és Nick kibékülnek. :) Selenát nincs kedved összehozni Taylorral? Az tök buli lenne:)
    Puszi: Jane

    VálaszTörlés
  10. Kedves JaneCastle!
    Köszönöm a kommentedet, és örülök, hogy tetszik!
    Ja, és annak még jobban, hogy nem vagy Niley rjongó, de mégis tetszik. Ezt nagyon szeretem xD, amikor elérem, hogy egy "nemrajongó" is szeresse azt amit írok.. értitek?! 8)
    Nem fogod elhinni, de már én is terveztem, hogy Selt és Tayt összehozom, mert sztem a való életben is illenek egymáshoz, plusz, már egyszer ha észrevetted, írtam rá célzásokat, hogy Tay féltékennyé akarta tenni Selt stb.
    Kb. 1 vagy 2 rész múlva jön Tay és Sel... azt hiszem...xD
    És még1x köszönöm...
    Vicky

    VálaszTörlés
  11. hali.
    mivel nincs chated, ezért ide írok: az oldalamon (http://enciiiii-fanfictions.blogspot.com) van számodra egy kis ajándék, nézz be :D
    és remélem hamar jön az új fejezet,mert már alig várom^^

    VálaszTörlés
  12. Végre idejutottam én is... Tényleg ne haragudj, h ilyen későn, de... Majd mesélek még mailben ;-)
    Hallod ez vmi poén ez a rész... Akkorát nevettem M & C szóváltásán: marha jó lett ;-) Ügyes vagy csajszim!
    Pusza: M

    VálaszTörlés
  13. Nah itt vok, kicsit elvesztem...
    Szólval nagyon király lett! :D Remélem a hétvégén kapunk még részt! :D

    VálaszTörlés
  14. háát ez a töri....Miley vs. Chole?!?!xD ha csaj bunyó lenne azt szivesen megnézném..de sárban. mi nagy lenne márXD várom a kövi részt is remélem izgalommal teli lesz:D jah és kép mint mindig tökéletes ;) puxx Orsy

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Nagyon-nagyon jó lett,ahogy a többi is.
    Az mekkora amikor Miley vissza szól Chloe-nak,hogy ő a ribanc.XD
    Lécci ha még tudod akkor ma rakd fel a kövi részt!!!
    Mendy

    VálaszTörlés