2010. november 15., hétfő

Díj


Kaptam egy díjat enciiiii-től. Itt is szeretném megköszönni! Ez tényleg nagyon sokat jelent nekem! Mindenki szereti, ha elismerik a ,,munkáját"! 8)
Ezt a történetet még (2010) év elején kezdtem. Akkor kb. 3 barátnőmnek mutattam. Nekik tetszett, de mivel ők is Niley-fannok, így alap dolog volt, hogy tetszett nekik.
Nagyon sokáig, azért nem raktam fel az Internetre, mert nem tudtam, hogy mit fognak hozzá szólni, hogy fog tetszeni, és hogy egyáltalán valaki olvasni fogja-e.
Az első néhány részhez nem is nagyon írtak kommentet, csak 1-2. Tudtam, hogy még nagyon az elején vagyok, de akkor is már azt gondoltam, hogy csak magamnak rakom felfele a részeket. xD Aztán egyre több komment érkezett. Amikor már volt 5 komment, én majd kibújtam a bőrömből. xD
És most... a legtöbb 18 komment. Ti, szerintem nem is tudjátok, hogy ennek én mennyire örülök.
Ez alatt, természetesen minden komment jól esett, de volt néhány olyan, amikor tényleg azt éreztem, hogy van értelme ennek az egésznek. Pl. amikor valaki azt írta (Tiki), hogy megkönnyezett egy részen. 8) Aztán, nem egy ember írta, hogy a történetem olvasása közben rájött, hogy Nick és Miley mennyire összeillenek. Majd rávettem magam, hogy megmutassam az unokatestvéremnek (Dóri). Ő nem nagyon ismeri se Miley-t, se Nick-et, ezért elég sokat kellett magyarázni, de csak azért elolvasta, mert én írtam. Aztán megdicsért, és azt mondta, hogy belőlem valami író lesz. Legalább az is lesz a családban xD Később, az egyik legjobb barátnőm (Orsi) bíztatott, hogy készítsek egy videót hozzá. Bár nekem nem tetszik, sokan dicsértétek, így épp most csinálok egy ujjat, a következő részhez. 8) Végül, (megint) az egyik legjobb barátnőm (Marcsi) pedig elmondta, hogy ő soha nem bírta a Niley-párost, de a történetemben mindig várja, hogy mi lesz, és drukkol nekik.
Ez a legjobb, amikor látom, hogy elérem, hogy az is megszeresse ezt a történetet, aki amúgy nem is szereti a párost. 8)
Végül enciiiii elküldte nekem ezt a díjat. Ez nekem hatalmas megtisztelés, de komolyan. Mivel tovább küldhetem valakinek, egyértelműen M-nek küldöm tovább! Megérdemli! 8)

Csak gondoltam leírom nektek ennek a történetnek a történetét. xD (Jó hosszú lett xD)
Még egyszer megköszönöm mindenkinek, aki ha csak egyszer is, de megnézte a blogomat. Ti vagytok a legjobbak. 8)

Köszi, ha elolvastad.
Puszi, Vicky

6 megjegyzés:

  1. Gratula!!!Tényleg megérdemelted!!!;)
    Légy szíves rakd fel a következő részt!!!!

    VálaszTörlés
  2. OMG Vic! Hát én nem is tudom mit mondjak... Annyira drága vagy...Nagyon szépen köszönöm!:o)Ez nagyon jól esik & igazán sokat jelent! Most csempésztél egy kis vidámságot a mai napomba!
    Love: M

    VálaszTörlés
  3. Háát Vicky Gratulálok..:):)
    Eszméletlen tehetséged van ehhez..:):)
    Elveszett benned Petőfi..:):)
    Büszke vagyok rád...:D
    Puszi: L. Barby(B.F.F...♥♥♥:) )

    VálaszTörlés
  4. Viki ez tehetség kérdése:D te értesz hozzá, és ahogyan irod a történetet annál jobban alakul az irás kézséged, meg amugy is ügyes vagy az ienekben, naná h biztatlak:D háát hidd el megérdemelted ezt a dijat:D Videó-ról pedig annyi h mindegyik naon teccik, szeretem:D puxx orsi

    VálaszTörlés
  5. Gratula, és téll megérdemled!!!! Nah most viszont tépek a részhez mert nagyon izgulok! :D

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok!!!Tényleg nagyon ügyes vagy és tehetséges.És komolyan büszke lehetsz magadra h ilyen szupin írsz,irigyelni méltó!!!^^)
    Csak így tovább!!!:)
    Puszi:Kati

    VálaszTörlés