2010. október 28., csütörtök

,,Én azt akartam, hogy harcoljon értem!"



Na, ismét egy új rész. Ez most kicsit rövid, de szerintem eléggé tartalmas. 
Nagyon remélem, hogy főleg a vége tetszeni fog nektek, ugyanis megpróbáltam minden érzését leírni Miley-nak, úgy, hogy ha valaki elolvassa, szinte ugyanazt érezze. Nem tudom mennyire sikerült. 8)
Kommenteljetek, lécci! Az utolsó néhány részben már megvolt a 10 komment, legyen meg itt is. Köszi!
Ja, és a képről is várom a véleményeteket, szerintem jól sikerült. Puszi, Vicky 

 Nick szemszöge

- Mit keresel itt? – szólalt meg, egy hosszú csend után.
- Téged. Nézd, nem akarom, hogy így érjen véget.
- Amikor megcsókoltad Chloe-t, akkor sem akartad?
- Ő csókolt meg engem, és nekem semmit nem számított, tényleg. – erre már nem szólt semmit. Odament a sminkes asztalához és elkezdett pakolászni. Közelebb léptem hozzá, és megfogtam a kezét. Nem akart rám nézni, azt akarta, hogy ne vegyem észre, hogy már majdnem sír.
- Szeretlek, Miley! Hogy mondjam, hogy el hidd?! – aztán végre rám nézett, és folytatta:
- Én elhiszem Nick, de ez nem elég! A szerelem nem elég ahhoz, hogy mindenen túl juss.
- De ha együtt vagyunk, akkor minden könnyebb.
- Nem, épp ellenkezőleg. Mindent csak megnehezítünk. Ezért… - és lenézett a földre. Kivette kezét, az enyémből, és mintha még jobban sírni kezdett volna, aztán vett egy nagy levegőt, és folytatta – én nem akarom ezt tovább. Nincs szükségem rád. És, már nem hiányzol. – egy pillanatra minden megállt.
Ez nem hasonlítható semmihez.
Ha valaki azt mondja neked, hogy már nem hiányzol neki, akkor eléggé el van rontva minden.
Miley, ott állt. Sírt. Aztán hátat fordított nekem, és ennyivel befejezte az egészet.
- Menj el, Nick! Kérlek! – nem tudtam mit mondani, egyszerűen, kisétáltam.
Hazamentem. Otthon a srácok már úgy vártak, hogy Miley-val érkezem. Nagy megdöbbenésükre senki nem volt velem. Senki.
Megpróbáltam haragudni. Vagy csalódott lenni, hiszen mégiscsak azt mondta nekem, hogy már nem hiányzok neki.
Mindenkinek igaza volt. Mindenkinek, csak nekem nem.
Én azt hittem, hogy Miley azóta is vár rám, és mindennél jobban hiányzom neki.
De nem. Legalább megtudtam az igazságot.
Megpróbáltam haragudni, de nem ment. Miley Cyrus, azaz egyetlen egy személy, akire nem tudnék, soha, semmiért haragudni.

Néhány nappal később…

Már a turnén vagyunk.
Remekül indult, és most is így van. Demivel és a Camp Rock 2 táncosokkal nagyon jól elszórakozunk.
Kivéve Chloe-val, aki még mindig neheztel rám. Vagy csak került. Igazából nem tudom.
A mai egy szerdai nap. Mi koncert-próbán vagyunk, ők pedig tánc-próbán.
Hamarabb befejeztük, mint amire számítottunk, ezért úgy döntöttünk, hogy megnézzük a tánc-próbát.
Chloe is bent volt, természetesen.
Gyönyörű volt, még tánc közben is.
Tartottak egy 5 perces szünetet, addig ő a terem egyik sarkába ment, és egy üveg vízből kezdett inni.
Odamentem.
- Szia!
- Szia! - köszönt vissza, kicsit gorombán.
- Chloe, ne haragudj. Én csak… kérlek, adj nekem még egy esélyt. – erre egyből felnézett. Nem is tudom, miért mondtam.
Azt hiszem, hogy ennek is Miley volt az oka. El akartam felejteni, és tudtam, hogy Chloe biztosan el tudná ezt érni.  
- Ezt hogy érted? – szólalt meg végre, egy apró mosollyal a szája szélén. 
- Úgy, ahogy mondom. – mosolyogtam én is, majd Chloe odajött, és szorosan megölelt.

Miley szemszöge

Egy nap nem telt el úgy, hogy nem gondoltam volna rá. Folyton ő jár a fejembe.
Tudom, hogy eléggé csúnya dolgokat mondtam neki, de megbántott. És, ha csak egy pillanatra is, de azt akartam, hogy ugyanúgy fájjon neki, ahogy nekem.
Ráadásul azt hallottam, hogy együtt van Chloe-val, azzal az emberrel, aki miatt szakítottunk.  Egy hónap sem telt el, de ő neki már más van. Már más a fontos.
Ha rájuk gondolok, elfog a féltékenység, pedig tudom, hogy Nick már nem az enyém.
Rettenetes volt azt hazudni neki, hogy már nincs szükségem rá, és hogy már nem hiányzik.  
Igazából, én csak azt akartam, hogy ne menjen el, hanem addig álljon itt, amíg vissza nem kap. Hogy harcoljon értem. Hogy azt mondja, nem kell senki más. Hogy nem tud, és nem is akar mással lenni, ha nem lehet velem, ezért inkább egyedül marad.
Azt a Nick Jonas-t akartam, aki a raktárban megcsókolt. Azt, aki mellett gyönyörűnek érzem magam. Azt, aki hallja, amit mondok, akkor is, amikor nem mondok semmit. Aki a biztonságot jelentette nekem. Mikor azt mondta, „Kicsim, minden rendben lesz!” elhittem neki. Ő a hely, ahova futottam.
Azt a Nick Jonas-t, akit mindennél és mindenkinél jobban szerettem. Szeretek. És szeretni fogok, Most és Mindörökké…      

15 megjegyzés:

  1. óóóó...hát a vége, az vmi hatalmas...olyan romantikus és érzelemmel teli... nagyon nagyon ügyes vagy Vic!
    Holnap írok, mostmár tényleg, csak ma már nem jutottam oda, ne hari...
    hiányollak nagyon ám ;-)
    Pusza: M

    VálaszTörlés
  2. :D ÁÁÁ Nagyon jóó! :D Grat! Puszii :D Hamar kövit ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!!!! nem is tok most megszólalni sem...a kép hát az dúrva lett! egy szomorú napon ezeket a szemeket nem bírnám elviselni! szal nagyon jó lett, és nagyon illik és a részhez.
    Mostmár kezdek kételkedni h happy end lesz a vége...de nagyon remélem az lesz és még nagyon nagyon soká lesz!!!! Hamar a kövit! ;)

    VálaszTörlés
  4. imááááááádom! hamar rakd fel a kövit please!!!

    VálaszTörlés
  5. ez iszonyatosan jó!!!!!!!!!!!kövit hamar...légyszi.....:))

    VálaszTörlés
  6. viki erre csak egyszerű szót tudok mondani, hogy szeretem:$ kép király:D szöveg zsír:D az egész zsírkirályxD nagyon jó,izgalommal várom folytatását ;) puxx orsy

    VálaszTörlés
  7. Vicky! Nagyon jó lett a rész :DD
    A kép csúcs,zsír, király meg a többi jó szó :DD
    A vége tényleg jó lett...be kell hogy valljam majdnem elsírtam magam :DD
    Egyre jobbak és jobbak, GRAT!
    Pux:Alex

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó! gyorsan a következő részt!!

    VálaszTörlés
  9. jó let naon és csak csatlakozni tudok a többiekhez

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó!!!!!!!hamar kövit!!!ez a legjobb kitalált jonas történet...csak így tovább!!!puszi...

    VálaszTörlés
  11. oké. nem terveztem, hogy komit fogok írni, mivel nem igazán szeretem az ilyesfajta történeteket (értsd: azokat, amikben a színészekkel történik a cselekvés és nem a karaktereikkel xD), de ez kimondottan tetszik. Talán a páros lehet az oka, nem tudom xD De azt hiszem, két dolgot biztosra meg tudok állapítani:
    1.) te is olyan régi, begyepesedett Nick/Miley rajongó vagy, aki még mindig úgy gondolja, hogy őket egymásnak teremtette a sors. ne érts félre, én is ugyanezt gondolomXD úgyhogy kimondottan örülök, hogy őket választottad a történeted főszereplőinek és ha az életben nem is jönnek újra össze (amiben én még mindig reménykedek:D) de legalább itt lehet egy ilyen sztorit olvasni.
    2.) a kedvenc sorozataid közé tartozik a One Tree Hill(Tuti Gimi). ezt biztosra veszem. nagyon sok jelenetet olvastam vissza onnét különböző fejezetekben, ahogy ebben is. az elején még csak egy idézetet csempésztél bele, majd ahogy haladt a történet, párbeszédeket, történéseket kaptam vissza. hogy honnét tudom? fanatikusan szeretem a sorozatot, sosem tudnám megunni és a 3./4. évad a kedvencem - amiből a legtöbb jelenet/párbeszéd volt. nem azt mondom, hogy ne csempéssz bele idézetet, vagy egy-egy mondatot, de szerintem egy kicsit próbálj meg elhatárolódni tőle. ha kb olyan szinten van benne, mint a Shakespeare-es idézet, fel sem tűnik az embereknek, puszta véletlennek néznék.
    de nekem így is tetszett:D remélem hamar jön a folytatás:P
    wow. sokat írtam.xD asszem abban kéne hagynomxD nah, még egy szó: gyorsan folytasd! (ez kettő volt.nah mindegyxD)

    VálaszTörlés
  12. enciiiii
    Köszönöm a kommentedet, jó hosszú lett...
    Rátérve egyből a lényegre: igen, tudom, és nem is akarom tagadni, hogy van a Tuti Gimiből néhány párbeszéd, de ez nem azt jelenti, hogy onnan veszem az egészet. (tudom, hogy nem ezt írtad, csak szeretném tisztázni)
    Szóval, imádom ezt a sorozatot, és a történet alapja, amit kigondolok, néha tényleg hasonlít arra, plusz mivel tetszik a sorozat, gondoltam talán 5-6 mondatot belecsempészhetek a sajátomba.
    Nem tervezem, hogy onnan fogok venni ilyeneket. Egyszerűen csak kipattan a fejemből. Lehet azért, mert túl sokat nézem a sorozatot.xD
    A lényeg, hogy szerintem elég sokat írtam (és még fogok is, remélem), és sok időt fektettem eddig is a történetbe, és úgy érzem, hogy azt az 5-6 mondatot megengedhetem magamnak.
    Plusz mostanában, a rendszeres olvasóim észrevehették, hogy teljesen máshogy fogalmazok/írok, mint régebben, úgyhogy már nem csak a OTH-től, hanem saját magamtól is kezdek elhatárolódni. xD
    Remélem mindenki megérti, hogy mire célzok.
    Köszi. Vicky

    VálaszTörlés
  13. hát én eléggé át éreztem h mit érez Miley...istenem h-h lehet ennyire buta a Nick...annyira jól bemutattad h a pasik ezt csinálják ha egy ilyen szituba keverednek..(de ránk nőkre is igaz,de úgye az más!!:))
    jó lett ez a történet is!!!és persze a kép is szupi!!:D^^)
    puszi:Kati

    VálaszTörlés
  14. Vicky, meg sem fordult a fejemben, hogy csak szimplán kiveszed a sorozatból a történéseket csak egy kicsit átírod. ilyet igazából senkiről sem tudok feltételezni. nah joh, pár emberről, de azokról is csak azért, mert ismerem őket és tudom,hogy hatalmas csórókxD
    azt meg teljesen el tudom képzelni, hogy annyit nézed a sorozatot, hogy az más embereknek betegesnek is tűnhet xD nekem is az OTH a kedvenc sorozatom, mindegyik részét már minimum 5-ször láttam, ha nem többször XD
    egyébként egyáltalán nem azért írtam le, hogy kötözködjek veled, vagy ilyesmi, csak megragadt a fejemben, és muszáj volt kiírnom magamból. gondolom, ha írsz te is ismered ezt az érzést. hogy addig nem megy ki valami a fejedből, amíg ki nem írod magadból.
    mellesleg a sztorid nagyon tetszik, ahogy az előző kommentemben is már leírtam, úgyhogy remélem hamar hozod az új fejezetet :P
    (wow,úgy tűnik most sem egy rövid komit írtamxD)

    VálaszTörlés