2010. október 18., hétfő

,,Ne kérj tőlem olyat, amit te sem akarsz!"



 Hamar összegyűlt a 9 komment... (bár tudom, hogy nem 9 embertől, hanem volt aki kettőt is írt, de azért örülök, hogy ennyire érdekel) 8)
A képről: ezt most nem én csináltam. Mivel ilyen gyorsan fel kellett raknom az új részt, így nem volt időm képet csinálni.
Valaki az előző résznél a kommentjében kérdezte, hogy mi van azzal a képpel, aminek egy kisebb részletét már láthattátok.. na hát arra várni kell egy picit, ugyanis a képeket mindig úgy csinálom, hogy menjen a témához, és az viszont most nem megy ehhez/ezekhez a témához.
Remélem ez a rész is tetszik... és hogy itt is ömleni fognak a kommentek! 8)8)8) Vicky

Miley szemszöge

- Kérlek, hallgass meg! Chloe-val szakítottak, és el volt keseredve, és… megcsókolt, de nem jelentett semmit!
- Nick! A csók mindig jelent valamit! Miért csókoltad vissza? Miért?
- Én csak…
- Te csak mi? Te csak megint hazudtál nekem!
- Nem, én csak… kérlek, bízz bennem, és higgy nekem, amikor azt mondom, hogy csakis téged szeretlek.
- Nem! Többé már nem bízok benned, és nem hiszek neked! Menj vissza Chloe-hoz, és mond azt neki, hogy vele leszel, örökre! Mondd azt neki, hogy csakis őt szereted… mert engem már nem érdekel! – majd, sírva hátat fordítottam.
- Csak adj egy esélyt!
- Hány esélyt adjak még?! – kiabáltam, s közben visszafordultam. Akaratlanul is észrevettem, hogy Chloe az öltözője ajtajába áll, és néz minket. Nem szóltam semmit, csak elmentem Nick mellett, Chloe-hoz, és arcon vágtam.
Nem éreztem ettől jobban magam, de egyszerűen ez kellett…


A szobámban ültem. Töprengtem. Ezt csináltam kb. 3 napja. Annyian hívtak, hogy menjek ide, meg oda, de én egyikre sem válaszoltam.
Lenéztem a kezemre, és megláttam a gyűrűt. Az eljegyzési gyűrűt, amit ő adott nekem. Újra sírni kezdtem.
Tudom, hogy az, lett volna a legtisztább, ha leveszem, de nem akartam. Akármit is tett, akkor is őt szeretem. 
De megbántott. Tényleg megbántott. És ezt nem tudom elfelejteni. Nem megy. Becsukom a szemem, és az van előttem, ahogy csókolóznak.
A turnét lemondtam. Felhívtam Nick apját, és megmondtam neki, hogy nem megyek velük, hanem egyedül. Viszont akkor egy héttel előbb, szóval 2 nap múlva megyek. Már készülődnöm kellett volna, de nem akartam. Semmihez sem volt kedvem.
Bekapcsoltam a mobilom, mert már tegnap kikapcsoltam, hogy ne hívjanak.
Miután bekapcsolt ez a hang fogadott:”Önnek 47 nem fogadott hívása van!”
Megnéztem, és mind a 47 Nick volt.
Persze, hogy ezt is telefonon akarja megbeszélni.
Mit is vártam…

2 nappal később…

Itt az idő.
Indulnom kell a turnéra. Örültem neki, mert legalább végre elvonja majd valami a figyelmemet.
Pakoltam befele a bőröndömbe. Egy kép került a kezembe, az éjjeli szekrényemről. Nick volt rajta.
5 perce, csak fogtam a kezemben, és néztem. Nem tudtam, hogy mit tegyek vele. Végül elraktam a bőröndömbe.
- Kicsim! Gyere! Indulnunk kell! – szólt be anyu. Erre a turnéra most csak ő jön, mert apunak megmondtam, hogy maradjon itt, és legyen többet Noah-val és Braison-nal.
Lent elbúcsúztam mindenkitől, majd beültünk a kocsiba anyuval.
Elmentünk egy elzárt parkolóba, ahol a turné buszom állt.
Bemutatkozott a sofőr, majd bepakolta a cuccunkat. Addig mi körbenéztünk a buszban. Elképesztő belülről. Minden van benne, ami kell.
Később felszállt a sofőr is.
- Indulhatunk? – anyu is rám nézett.   
- Igen. Induljunk. – majd leültem. Néztem kifele az ablakon. Egy perc sem telt el, a busz megállt.
- Mi a baj? - kérdeztem anyut, de addigra a buszos is hátrajött.
- Valaki… azt hiszem, hogy szeretne beszélni veled. – mondta nekem, majd odahívott, és kinyitotta az ajtót.
Nick állt kint.
Odamentem hozzá, de nem szóltam semmit.
- Szia! – ennyit nyögött ki először. Nem köszöntem neki vissza, csak néztem őt, dühösen, és csalódottan. – Miley! Kérlek… kérlek, ne menj el! – könyörgött, s közben megfogta a kezem. Én, mintha valami szúrós növény ért volna a kezemhez, gyorsan elvettem.
- Nick, ne kérj tőlem olyat, amit te sem akarsz! Ne kérd tőlem, hogy menjek hozzád! És ne kérd tőlem, hogy maradjak itt… mert nem fogok!
- Ne taszíts el magadtól újra, kérlek!
- Újra? – ráncoltam össze a szemöldököm, mert nem értettem, hogy mire gondol.
- Igen. Amióta ismét együtt vagyunk, folyton az érzem, hogy vársz arra, hogy eltaszíts magadtól!
- Remek. Megcsókolod azt a ribancot. És én taszítalak el magamtól!? – és kitört belőlem a sírás. Egyik táskám ott állt a buszban. Bementem, és kivettem belőle egy cd tartót.
- Ha annyira el akarlak magamtól taszítani, akkor miért vettem meg az összes alkalommal minden átkozott albumot, amivel csak találkoztam az elmúlt két évben?! – kiabáltam, miközben megmutattam Nicknek az a temérdek Jonas Brothers cd-t, amit megvettem, mert tudtam, hogy ő a dalaiban adja ki magát igazán. – When You Look Me In The Eyes!? – és odadobtam neki egy albumot. – Sorry?! – és egy újabbat. – Stay?! – és még egyet. – Azt kívánom, bárcsak sosem írtad volna meg ezeket, a dalokat, mert nem is gondoltad őket komolyan! - a fejét lesütötte, és csak a földet nézte. 
Egy kicsit lenyugodtam. Közelebb léptem hozzá, és a kezeimet az arcára helyeztem.
- Így töltöttem az elmúlt néhány évet! Vágytam rád! De most… - s közben lassan odahajoltam, és megpusziltam az arcát, majd ezzel fejeztem be – viszlát, Nick! – aztán megfordultam.
- Kérlek… könyörgöm! Ne menj el! – halottam a hangját. Éreztem, hogy nagyon erősen visszatartja a sírást.
- Sajnálom! – válaszoltam halkan, majd sírva, visszaszálltam a buszra. – Menjünk! Most! – kiabáltam a sofőrnek, aki erre egyből elindult. Az ablaknál még visszanéztem. Nick ugyanúgy állt ott, mint ahogy otthagytam…        

18 megjegyzés:

  1. Vic! Hát ez vmi hatalmas! Csak lesek, h te miket tudsz! Nagyon jól írsz, részről-részre jobban, sőt! A sztori is nagyon izgi! Komolyan már alig várom, h mi lesz a következőben ;-)
    Miss you!
    M

    VálaszTörlés
  2. ugye lesz esélye a miliam párosnak xdxdxdxdxdxdxdxd am naon jó lett grat

    VálaszTörlés
  3. (2. hozzászólás) Névtelen: Semmi esélye...
    Tudom, hogy csak vicceltél, vagyis remélem xD, de az a lényeg, hogy én az elején már kizártam Liam-et.
    Az az egy, amiben biztos lehet mindenki, és biztosan kijelenthet a történetemről, hogy Liam Hemsworth-al többé itt nem fog találkozni! Ez biztos...
    Jah, és még egyszer írom, hogy tudom, hogy csak vicceltél, de azért biztosítottam mindenkit erről! 8)8)8) Pux, Vicky

    VálaszTörlés
  4. :D Nagyon jóó! hamar a kövit! Mibe h lesz valami Nickkel? xD (valami rossz amivel Miley úgy kiakad h tuti visszamegy) puszi köviit (L)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jó. Megmondom őszintén, hogy az első néhány rész nem annyira tetszett, de azért olvastam tovább, és tényleg egyre jobbak!!
    Mostmár ki nem hagynék egyetlen részt sem!:D
    Grat.! és hamar a kövit!!!=)

    VálaszTörlés
  6. az előzőnél én írtam az első kommentet csak elfelejtettem nevet írni bocsi xD
    na szóval ez is tök jó.
    annyira izgalmas már alíg várom a következőt.
    valami könyvet kellene írnod vagy nemtom xD én biztos megvenném.
    azért remélem kibékülnek Mileyék.
    puszi: Cyncin

    VálaszTörlés
  7. Huh de király lett, bár szomorú:( Hamar a kövit h kiderüljön minden!

    VálaszTörlés
  8. Ez is nagyon jó lett.
    Hamar kövit.

    VálaszTörlés
  9. Szia! Az eddigi legjobb rész!! Nekem nagyon tetszik. Hamar a kövit mert nagyon izgi. :)
    Névtelen :)

    VálaszTörlés
  10. Hali!Bocsi,hogy nem írtam az előzőhöz komit,de még most olvastam el!Sorry!Nagyon jó lett!Nagyon izgalmas!Hamar kövit!Puszi Nóry

    Ui: Majd írok neked ma e-mailt!Kérlek írj vissza!FONTOS LENNE!!!

    VálaszTörlés
  11. Hány rész lesz még?remélem még sok!!am ha befejezted akk fogsz még niley vagy más témával kapcsolatban történeteket írni??remélem mert nagyon jókat írsz!!!

    VálaszTörlés
  12. most naon elszomorodtam én hatalmas miliam fan vok imádom liamet nicket nem de jó akkor nincs esély oké de am naon szupi

    VálaszTörlés
  13. jahj te ezen a részen, majdnem elsírtam magam:) nagyon jó, gratulálok:D várom a kövit...:D orsy

    VálaszTörlés
  14. Szijóka!!!
    Nagyon jókat írsz!!!nagyon tetszik!!:)
    már én is nagyon várom a kövi részt!!!
    (kérdés:valamilyen szinten Te ezt igaz történet alapján írod?!)
    ez a rész és a többi rész is fantasztikus!!!:)
    de azért majd ha 1x a végéhez érsz akkor happy end legyen!!!^^)
    puszi:Kati

    VálaszTörlés
  15. Jah és a képek is nagyon tetszenek amiket szerkesztesz!!!!:D
    pusz:Kati

    VálaszTörlés
  16. Kedves Kati!
    Jól látom, hogy te új vagy itt? (Ha nem akkor bocsi) 8)
    Mindenesetre nagyon örülök neked, és mindenkinek aki olvassa a blogomat. 8)
    Hogy igaz történet alapján-e? Attól függ, mit tekintesz annak.
    Mivel Miley, tehát egy lány szemszögéből írom, így igen, ez végül is arról szól, hogy ha mondjuk ez és ez megtörténne velem, akkor milyen reakciót váltana ki belőlem. Azon kívül, hogy hatalmas rajongó vagyok, úgy gondolom, hogy Miley-ban és bennem nagyon sok közös dolog van, már amennyire meg lehet ismerni az interjúkból stb.
    Mondhatni, hogy Miley-n keresztül az olvasók tényleg engem is megismerhetnek.
    Annak is nagyon örülök, hogy a képek tetszenek. És még egyszer köszi!
    Jah, és mindenkinek köszönöm, hogy ehez a részhez immár 15 komment van. Ez nagyon sokat jelent. Ma (szerda) este befejezem a következő részt, és holnap már felrakom.
    Pux, Vicky

    VálaszTörlés
  17. :D Hurrááááá :D Alig várommm :D (Y) :D (Y) :D Puszi és naon jóó vagy ;)

    VálaszTörlés
  18. Szió Vicky!!!
    Igen új vagyok itt!!!Véletlenül találtam erre a blogra,mert én pedig Nick Jonas rajongó vagyok...^^):$
    Én arra gondoltam igaz történetre h Nick és Miley tényleg ennyire bele mélyedtek a dolgokba...(Itt gondolok:az eljegyzésre,meg a megcsalás dologra,..stb.)
    Sajnos nem tudom h mi történt kapcsolatukkal...együtt vannak most is-e?!?
    Ilyesmikre gondoltam!!!
    puszika:Kati
    (ui:köszönöm a válasz levelet!!!:))

    VálaszTörlés