2011. március 8., kedd

Második díjam 8)

Enciiiii-től megkaptam a második díjamat, amit először is szeretnék nagyon megköszönni neki.8)
Nagyon sokat jelent nekem ez is, akár csak a kommentek, amiket írtok. Tudom, hogy a kis ,,szünetekkel", amik mostanában a részek közt vannak, elvesztettem néhány olvasót, de remélem ők is hamar visszajönnek, és újak is. 
Ezzel a második díjjal együtt biztosan kijelenthetem, hogy: tényleg nagyon jó, ha valaki(k) elismeri a munkádat.  

Szabályok a díjhoz:
1) Kell egy bejegyzést kitenned a díj logójával és a szabályok feltüntetésével.
2) Be kell linkelned a személy nevét akitől kaptad a díjat és tudatni vele, hogy elfogadtad.
3) Tovább kell adnod 3-5 blogtársadnak és szólnod nekik. :)


Tudom, hogy 3-5 embernek kéne tovább küldenem, de én csak egynek küldöm. Okok: 1, Mivel angol-szakos iskolába járok, így igazából, ha olvasok is történeteket, azokat csak angolul, így nem igazán tudok sok blogtársat. 
A második ok pedig, hogy egy blogot ismerek, aki szerintem nagyon megérdemli, méghozzá M. Tényleg a története eszméletlen ragadós, elkezded olvasni, és nem tudod abbahagyni. Emellett gyönyörűen fogalmaz. Én imádom. Plusz, ha Ő nincs, az én történetem sem került volna fel. 8)   

Köszi, ha elolvastad. 
Vicky

3 megjegyzés:

  1. Szia Vicky!
    Nézz be hozzám mert vár ott valami rád!
    Puszi
    U.I.: http://nina-and-ian.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Drága Vic! Nagyon-nagyon szépen köszönöm! Jó ezt olvasni!
    Millió puszi: M

    VálaszTörlés
  3. gyere nézz be hozzám, meglepi:D

    VálaszTörlés